dinsdag 23 juli 2013

GIVEAWAY gewonnen

Arja van Love makes a house a home organiseerde onlangs een Giveaway bij 200 volgers. Haar blog gaat over wonen en lifestyle. Je kan er veel mooie foto's bewonderen en inspiratie opdoen.

Toen ik vernam dat ik de Giveaway gewonnen had maakte ik zowaar een vreugdedansje! Yeay, een kadootje... Voor mij? Echt? Ik moest het nog eens herlezen, want had nog nooit iets gewonnen.

Gisterenavond keek ik in de brievenbus, en wat zat daar in? Een grote envelop versierd met stempeltjes. Dat kon alleen van Arja zijn. Met een grote glimlach heb ik de envelop opengemaakt. Er zaten allemaal kleine pakjes in....ik werd nog nieuwsgieriger :-) dus maakte ik één voor één de pakjes open. Allemaal leuke dingetjes kwamen te voorschijn, 3 hartjes (love them!),  roosjes, een bedelarmband, letterkraaltjes, een leuk kaartje en een zelfgemaakte pompon (diy-pompons).

Onze poes Smirnoff was al even nieuwsgierig... Hmmm zit er ook iets bij voor mij?



De hartjes hebben allemaal al een plaats gekregen, een aantal roosjes heb ik tussen een plantje gezet. De pompon, daar worstel ik nog mee :-) ik zal de DIY van Arja eens goed moeten bekijken. Het armbandje zal één van deze dagen rond mijn pols hangen. De letterkralen komen zeker nog van pas.

Wil je al even mee genieten? Rarara zoek de 3 hartjes...







Cindy  

7 opmerkingen:

  1. Ahhh wat heb je dat leuk gedaan!!
    Je bent echt creatief!!!
    Gelukkig is het pakketje aangekomen, jeahh!!
    Super leuk dat je dit zo op je blog plaatst!
    Oja de roosjes kan je ook in een cupcake/taart prikken :).

    Ik heb ook foto's van jouw giveaway gemaakt en die komen deze week ook op mijn blog te staan!
    Ben er heel erg blij mee, ik ben ook helemaal weg van ♥tjes!
    Fijne avond nog....
    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh op cupcakes of taart :-) dan komen de roosjes zeer zeker van pas. Ik ben er ook heel blij mee! Je hebt een heel leuk pakketje samengesteld.

      Nog een fijne dag
      Cindy x

      Verwijderen
    2. :) Leuk!!
      Ben benieuwd of ik de roosjes nog eens terug zie op je blog haha ;).
      Jij ook een fijne dag!

      X Arja

      Verwijderen
  2. Ooo wat een leuke give away en die dan nog winnen ook !!!! Joepie. Je hebt het al en mooie plaats gegeven. Geniet er van zou ik zo zeggen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke post heb je gekregen....geniet er maar van ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige give away heb je gewonnen. en je heb ze ook een heel leuk plaats heb je ze gegeven.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie , ikke mee blij voor jou :)) Altijd plezant hé ne keer iets winnen !
    Je hebt het weer in mooie collages weergegeven !
    En Smirnoff is zo curieus .... ik denk dat ik het al weet.
    Is dit een vogeltje op 1 van de hartjes ?? .. mmmm ... ;)
    Veel plezier met je hebbedingetjes meisje ..X

    BeantwoordenVerwijderen