zaterdag 17 augustus 2013

DRESS FOR LESS... Lanvin

Creatief bezig zijn is heel leuk en ontspannend. Één van mijn andere hobby's is af en toe eens shoppen :-) wie houdt daar niet van?

Nu de solden gedaan zijn begint het te kriebelen om te zien wat er in de rekken hangt voor de komende herfst-winter. Online heb ik al enkele mooie items gespot maar later meer daarover.

Nu eerst iets over accessoires. Can't get enough of them! Je kan een simpele basic outfit een hele andere look geven met de juiste juwelen of een leuke sjaal.

Bij ZARA online store heb ik een stoer exemplaar gespot die mijn outfits wat extra cachet zal geven.
De statement ketting met woorden zal zeker een trend worden dit najaar. Zo waren ze al te zien in de Lanvin collection fall winter 2013-2014 met woorden als love, cool, help.

ZARA

Necklace "cool" and "love" LANVIN (pictures by style.com)
Necklace "maybe" ZARA (pictures by zara.com)


1 opmerking:

  1. Volgens mij ga jij zoiets makeo en kunnen we het volgende week live zien :-)

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen