zaterdag 4 mei 2013

DIY...Valentino inspired flip flops

Wat kan je allemaal doen met saaie en supergoedkope (2,50€ bij Hema!) flip flops? 

Bij Valentino zag ik heel mooie flip flops. Girly en stoer tegelijkertijd door het strikje en de studs.



Deze namiddag heb ik mij dus aan een klein DIY projectje gewaagd. Oude flip flops die je wil opfleuren zijn hier ook uiterst geschikt voor.

Wat heb je nodig?

- Flip flops
- Lint in leder of satijn
- Studs
- Lijm
- Wasknijpers om de strikken te laten drogen





Maak 2 grote en 2 kleine ringen.
Kleef de kleine ring op de grote ring.
In het midden van de 2 ringen draai je er een klein stukje lint rond en kleef je ook dit vast.




En nu laten drogen tussen een wasknijper! ja plezanter dan de was ophangen hè :-)



En zo ziet het eruit als je de strikken op de flip flops gekleefd hebt...




Als laatste stap kleef je de studs op beide strikken en op de bandjes van de flip flops.
Even laten drogen voor je ze aantrekt.

En tadaaaaaaa............Dit is het eindresultaat!


My very own Valentino Look-a-Like flip flops




Xoxo Cindy







3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel mooi nu en knap gemaakt . Goed bedacht zo en het geld dat je nu hebt uitgespaard aan dure flip flops, dat kan je nu uitgeven aan knutselspullen :-))

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW !!
    Je moet er maar opkomen hé meiske :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blijft me verbazen! Heel mooi! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen