donderdag 2 mei 2013

Cupcakes decoreren

Van schoonzuslief kreeg ik zomaar dit leuke kado...
Het boek Crea cupcakes met basisrecepten voor het maken van oa botercrème en eiwitglazuur, basistechnieken zoals het spuiten van glazuur en het modelleren van fondantfiguurtjes. Ook de candy eyeballs van Wilton zijn heel leuk om te decoreren. Er volgen nog uuuuuuren plezier dus :-)

Het label dat schoonzus zelf gemaakt heeft gebruik ik nu als bladwijzer.

En ik denk dat de hint wel duidelijk genoeg is ;-) vrijdag Cupcakes???





Xoxo Cindy

3 opmerkingen:

  1. Met liefde gegeven en haha vrijdag cupcakes :-), nee zie maar als je zin en tijd hebt, het moet een leuke hobby blijven hé, als een verplichting of druk aan vast hangt, is de lol er snel af vrees ik .

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als je zin en tijd hebt hé meiske ;)
    Wablief , wat zeg je ? Tegen vrijdag ? Jaaaa ... maar je moet je niet verplicht voelen hoor (hihi).
    Nee marietje gewoon doen wanneer je echt zin hebt; het moet idd plezierig blijven.

    Dikke bees X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankzij de reclame van je schoonmoeder kom ik hier ook eens piepen, ben benieuwd welke mooie cupcakes er gaan verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen