woensdag 16 april 2014

HOME

Easter is coming, and Easter also represents spring-time. Time to bring all the spring colors into your home! In a previous blogpost, I told that I'am totally into pastel colors. With some soft colors, I can add some touches of spring to our interior. 

For the bedroom, I choose babypink details. I bought 2 pillows in a pastel shade. I love the pastel  colors in combination with black and white shades.

Pasen staat voor de deur, en Pasen staat gelijk aan de lente dus ook de lentekleuren mogen worden bovengehaald! In een eerdere blogpost liet ik weten dat ik momenteel in de ban ben van pastelkleurtjes. Natuurlijk kan ik mij niet helemaal laten gaan, want manlief moet ook nog akkoord gaan. De oplossing? Met enkele accenten breng ik kleur in ons interieur.

In de slaapkamer heb ik gekozen voor zachtroze details. Bij Blokker kocht ik twee kussenslopen in een pasteltint. Ik hou van het pastelroze in combinatie met zwart en wittinten.






In de woonkamer heb ik gekozen voor mintgroen accenten. Meer hierover in een volgende post!
Hoe hebben jullie de lente in huis gehaald?

I choose mint green to decorate our livingroom. More about this in another blogpost!
How dit you get spring into your home?


3 opmerkingen:

  1. Ha, poes is ook helemaal fan van die pastelrozen tinten. Mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend. Idd mooi pastel kleur, pas allemaal perfect bij elkaar.
    Onze poes ligt ook bijna altijd op bed, schattig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah heel mooi hoor, ik heb zelf ook pastelkleurtjes, mintgroen en zachtroze! Volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak;-):-)

    BeantwoordenVerwijderen