donderdag 27 maart 2014

OPERATION SUCCEED!

What I'am reading at this moment:
A romantic novel in a Romeo and Juliette theme, to dream away.
Written by Nicky Pellegrino

Maandag was het zover. Na 3 maanden werd er besloten om te opereren omdat de pijn niet minder werd. Er werd een deel van mijn rechter sleutelbeen weggenomen en tijdens de operatie had de arts gezien dat er toch een stukje bot afgebroken was door de val van 27 december. Sinds gisteren ben ik terug thuis en kan het herstel beginnen. We beginnen opnieuw van nul wat de beweeglijkheid van mijn schouder betreft... Veel meer dan lezen en tv-kijken zit er dus niet in.

Mijn leesvoer op dit moment:
Een zomers roman in een Romeo & Julia thema waar je heerlijk bij kan wegdromen. 
Geschreven door Nicky Pellegrino






The next book is also waiting to be read :-)

Het volgende boek ligt ook al klaar :-)






Lezen jullie ook graag? En welk genre lezen jullie dan?



3 opmerkingen:

  1. Het is te hopen dat je schouder nu in orde komt. Gelukkig lees je graag en zo te zien ga je niet vlug zonder vallen. Geef mij maar een goede triller of detective. Ik hou wel een beetje van een mysterie op te lossen. Nog veel leesplezier en nog een goed herstel.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte. Ik kom niet veel meer aan lezen toe. Behalve dan de blogs die ik volg :-), maar dat is ook heel leuk.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel spoedig herstel gewenst!! Fijn dat je je gedachten kan verzetten met lezen. Ja ik lees heel graag, dat kan je misschien wel zien aan mijn leeslijst op mijn blog :-) Ik lees vooral graag thrillers maar af en toe een mooi historisch verhaal of, zoals ik nu aan het lezen ben, over de slaverij of de WO vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen