zaterdag 7 september 2013

WEEKEND DIY


Interieurdecoratie hoeft niet duur te zijn. Creëer je eigen winddicht of vaas met een glazen bokaal en wol.

Benodigdheden

Glazen bokaal of fles
Bol wol
(Boekbinders)lijm
Fijne verfborstel

Instructies

Begin bovenaan de glazen bokaal en draai de wol er rond tot beneden. Gebruik terwijl een verfborstel of penseel om de lijm aan te brengen op de bokaal, een stukje per keer.


Interior decoration don't have to be expensive. Create your own candle holder or vase with a glass bowl and some wool. 

Material

Glass bowl or bottle
Wool
Glue
Small paintbrush

Instructions 

Start from the top of the glass bowl and work your way down. Use a paintbrush to spread the glue on the bottle, a small section at a time.


Cindy 


4 opmerkingen:

  1. Super leuk idee met groot effect! Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pascale. k heb mijn inspiratie gehaald bij Pomax, waar een gedeelte van een bokaal of vaas met witte katoendraad werd omwikkeld. Fijn weekend :-)

      Verwijderen
  2. Een super idee, misschien ga ik dit ook eens uitproberen. Heb je mijn DIY ook al gezien? Lijkt wel wat op die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rensina. Ik zal eens een kijkje komen nemen :-) Mijn inspiratie haalde ik bij Pomax.

      Verwijderen