zondag 25 augustus 2013

CHIC HOTEL STYLE

Onze slaapkamer is al een tijd geleden in de verf gezet. Maar met enkel een bed en twee nachtkastjes vind ik het helemaal niet gezellig. Ik hou heel erg van een chique hotelstijl. Het gevoel dat je op vakantie bent in een luxueus hotel, maar dan in je eigen slaapkamer :-)

Our bedroom has been painted a few months ago. With only a bed and two bedside tables, I don't think it's cosy. I really like a chic hotel style. The feeling that you are on vacation in a luxury hotel, but in your own bedroom :-)



Lamp - Leenbakker
Roze kussen - Ikea
Zwarte sprei - Ikea
Dekbedovertrek - Ikea
Zilver kussen - Leenbakker
Kunstschapenvacht - Ikea
Bijtafel - Ikea
Glazen pot - Leenbakker
Spiegel - Leenbakker

Van welke stijl houden jullie en welke stijl hebben jullie in de slaapkamer?

Cindy 

3 opmerkingen:

  1. Ik ben meer het Country Style type. Houten bed, natuur tinten...
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elke stijl heeft zijn charmes. Ik kan er van genieten om in allerlei interieurmagazines te kijken :-) ook al is het niet mijn stijl.

      Verwijderen
  2. Dit is hélemaal mijn smaak! Dat potje van de Leenbakker vind ik ook zo gaaf, volgende keer als ik er ben, gaat die met me mee naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen