maandag 8 juli 2013

OUR LITTLE OASIS

Afgelopen weekend in ons tuintje bezig geweest. Het was zalig om buiten te werken :-)

Nog 2 planten bijgehaald om in de grijze potten te plaatsen. De festuca glauca, een siergras met een mooie blauwgrijze kleur die in de bloeiperiode leuke pluimpjes krijgt.

Er moeten nog staptegels geplaatst worden richting BBQ, en het resterende gedeelte moet nog opgevuld worden met carrara keien zoals op de onderste foto rechts. Volgend weekend nog een paar uur werk, en we kunnen genieten van ons pas aangelegde tuintje, de zon, een gezellige BBQ, etc...



Past weekend being busy in our little garden. It was delightful, working outside in the sun :-)

We bought 2 extra plants to contain in a pot. Festuca glauca, a species in the grass family with a nice blue-grey color. Tan spikes appear in early summer.

We just need to place some tiles as a walking path towards the BBQ. The rest of the city garden has to be filled with carrara stones, as you can see on the right picture below. Only a few hours work next weekend, and we can enjoy our little landscaped garden, the sun, a BBQ, etc...

Enjoy summer!

Cindy 

4 opmerkingen:

  1. Mooi gras hebben jullie gekozen !
    En de geur van lavendel ... hhheerlijk !!
    Jullie tuintje/terras wordt met de tijd mooier en mooier :)
    Have fun girl .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey schoonzusje,

    Ik zie het toch niet zo goed hoor, ik zal eens van dichterbij moeten komen bezien :-)
    En ruik ik daar nu bbq....jaja, ik moet écht eens komen nu :-)

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Susie op jou blog terecht gekomen en ineens lid gemaakt.
    Wat een mooie planten heb jij gekozen voor je bloempotten. Ik hou ook zo van lavendel.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danielle :-) super leuk dat je een kijkje bent komen nemen op mijn blog en dat je je hebt lid gemaakt. Dankjewel, lavendel ruikt zalig hé. En met dit mooie weer ga ik er extra van genieten.

      Groetjes
      Cindy


      Verwijderen