dinsdag 19 maart 2013

My very first blogpost

Hoi!


Dit is het allereerste bericht dat ik op mijn blog zet, en hopelijk de eerste van veel meer...

Waarom?

Met veel plezier lees ik op andere blogs over alles wat met lifestyle te maken heeft. Het intrigeert mij enorm, zoveel blogs en toch zo verschillend. het bloggen kriebelt al een tijdje dus wat kan ik dan beter doen dan het zelf eens uittesten. Een soort van dagboek bijhouden dus :-) met alles wat ik leuk vind. Mijn liefde voor kleding, interieur, lekker eten en reizen hoop ik met jullie te kunnen delen. Ben ik een geboren schrijfster? Nee. Een doorwinterde fotograaf? Nog minder :-) Maar ik beleef er voorlopig wel plezier aan en dat is toch het belangrijkste, niet? 

Vanwaar de naam?

Waarom glitter en glamour houden voor speciale gelegenheden? There should be glamour in every city, everyday! 


Xo Cindy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten